Dostępny jest najnowszy numer Data Center Manager. W kolejnym, trzecim już wydaniu polecamy artykuł 99,9 to numer bestii.Prawdopodobnie każdy miał kiedyś wrażenie, że umowa zapewnienia ciągłości działania dla systemów informatycznych – Service Level Agreement (SLA), to wygłodniały i bezduszny potwór z paszczą pełną dziewiątek.W artykule Autor skonfrontował technologie trzech największych gigantów w dziedzinie wirtualizacji: Citrix, Vmware oraz Microsoft. Autor przedstawił aspekty związane z zapewnieniem ciągłości działania systemów informatycznych.Tekst zrecenzował Łukasz Przyjemski- Specjalista ds. bezpieczeństwa sieci komputerowych.
Magazyn dostępny on-line na stronie: www.datacentermanager.pl

Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński: Po ukończeniu WAT w 1989 roku pracownik naukowy katedry Transmisji Danych i Utajniania. Od roku 1991 roku, po rozpoczęciu pracy w roli analityka i projektanta systemów przetwarzania informacji, nieprzerwanie realizuje kolejne projekty dla urzędów, firm i organizacji. Od 1998 roku prowadzi także samodzielne studia i prace badawcze z obszaru analizy systemowej i modelowania systemów (modele jako przedmiot badań: ORCID), publikując je nieprzerwanie na tym blogu. Od 2005 roku, jako wykładowca akademicki wizytujący (nieetatowy), prowadzi wykłady i laboratoria (ontologie i modelowanie systemów informacyjnych, aktualnie w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.). Od 2020 roku na stałe mieszka w Szkocji (Zjednoczone Królestwo), nadal realizuje projekty dla firm i organizacji także w Polsce.

Dodaj komentarz

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.