Jeśli okaże się, że normy korporacyjne są sprzeczne z jego normami, to jak powiedział Krzysztof, ?Take it or leave it?. Normy korporacyjne w sposób eufemistyczny nazywają to, co my nazywamy zachowaniami nieetycznymi, zbyt często tak się dzieje. (źr.  Etyka w biznesie/marketingu | Filozofia marketingu).

Stale spotykam się z tym, że powyższa zasada sprawdza się. Jeśli uznać, że  powyższe to naturalny ciąg zdarzeń, to można zaryzykować stwierdzenie, że skoro ktoś w czymś bierze udział to znaczy, że to akceptuje, mimo tego, że otwarcie tego nie raz nigdy nie przyzna….

Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński: autor, badacz i praktyk analizy systemowej organizacji: Od roku 1991 roku, nieprzerwanie, realizuje projekty z zakresu analiz i projektowania systemów, dla urzędów, firm i organizacji. Od 1998 roku prowadzi samodzielne studia i prace badawcze z obszaru analizy systemowej i modelowania (modele jako przedmiot badań: ORCID). Od 2005 roku, jako nieetatowy wykładowca akademicki, prowadzi wykłady i laboratoria (ontologie i modelowanie systemów informacyjnych, aktualnie w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.) Oświadczenia: moje badania i publikacje nie mają finansowania z zewnątrz, jako ich autor deklaruję brak konfliktu interesów. Prawa autorskie: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 1) lit. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzegam, że dalsze rozpowszechnianie artykułów publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione bez indywidualnej zgody autora (patrz Polityki Strony).