Czego największe firmy technologiczne nie mówią swoim klientom?

Zasady panu­ją­ce na ryn­ku pro­duk­tów i usług IT wyda­ją się przej­rzy­ste: klient wyda­je pie­nią­dze na jakiś pro­dukt, ocze­ku­jąc w zamian okre­ślo­nych korzy­ści. Jak wyni­ka z udo­stęp­nio­nych przez Gartner Inc. ana­liz, fir­my reali­zu­ją przy oka­zji swo­ją stra­te­gię, o któ­rej wola­ły­by klien­tom nie mówić. Jakie są ich cele? […]

Omawiając stra­te­gie firm, Gaughan pod­kre­ślił rów­nież zna­cze­nie dzia­ła­ją­cych przy nich ośrod­ków badaw­czych. Ich nad­rzęd­nym celem jest two­rze­nie inno­wa­cji w takich spo­sób, aby ? zacho­wu­jąc pozo­ry roz­wo­ju ? utrzy­my­wać ist­nie­ją­cy stan rze­czy tak dłu­go, jak to tyl­ko moż­li­we.(źr. What Microsoft, Oracle, IBM, And SAP Don’t Tell Customers)

Skąd się u wie­lu użyt­kow­ni­ków tech­no­lo­gii IT bie­rze dług tech­no­lo­gicz­ny już w momen­cie pod­pi­sa­nia umo­wy na wdro­że­nie? Stąd, że zle­co­no ana­li­zę przed­wdro­że­nio­wą wyma­gań dostaw­cy tech­no­lo­gii, a w jego inte­re­sie jest dostar­czyć to co ma, a nie to cze­go potrze­bu­je klient. 

Inne artykuły na podobny temat

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

Komentuj i zadawaj pytania autorowi.

Identyfikator *
E-mail *
Witryna internetowa

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.