Jeśli okaże się, że normy korporacyjne są sprzeczne z jego normami, to jak powiedział Krzysztof, ?Take it or leave it?. Normy korporacyjne w sposób eufemistyczny nazywają to, co my nazywamy zachowaniami nieetycznymi, zbyt często tak się dzieje. (źr.  Etyka w biznesie/marketingu | Filozofia marketingu).

Stale spotykam się z tym, że powyższa zasada sprawdza się. Jeśli uznać, że  powyższe to naturalny ciąg zdarzeń, to można zaryzykować stwierdzenie, że skoro ktoś w czymś bierze udział to znaczy, że to akceptuje, mimo tego, że otwarcie tego nie raz nigdy nie przyzna….

Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński: Po ukończeniu WAT w 1989 roku pracownik naukowy katedry Transmisji Danych i Utajniania. Od roku 1991 roku, po rozpoczęciu pracy w roli analityka i projektanta systemów przetwarzania informacji, nieprzerwanie realizuje kolejne projekty dla urzędów, firm i organizacji. Od 1998 roku prowadzi także samodzielne studia i prace badawcze z obszaru analizy systemowej i modelowania systemów (modele jako przedmiot badań: ORCID), publikując je nieprzerwanie na tym blogu. Od 2005 roku, jako wykładowca akademicki wizytujący (nieetatowy), prowadzi wykłady i laboratoria (ontologie i modelowanie systemów informacyjnych, aktualnie w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.). Od 2020 roku na stałe mieszka w Szkocji (Zjednoczone Królestwo), nadal realizuje projekty dla firm i organizacji także w Polsce.

Dodaj komentarz

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.